هواللطیف

مثل جامعه

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یک فرد گنهکار، در میان مردم همانند کسی است که با جمعی سوار کشتی شود و به هنگامی که در وسط دریا قرار گیرد تبری برداشته به سوراخ کردن موضعی که در آن نشسته است بپردازد. و هرگاه به او اعتراض کنند، در جواب بگوید من در سهم خود تصرف می‏کنم! اگر دیگران او را از این عمل خطرناک بازندارند، طولی نمی‏کشد که آب دریا به داخل کشتی نفوذ کرده و یکباره همه ساکنان کشتی را به همراه کشتی در دریا غرق می‏کند. 

  • مهدی یار

نظرات  (۴)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/14479
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام
واقعا این کار خودته!
من کفم برید
حرف پیغبر با خلاقیت تصویر آدم و میگیره ؛ یاد این حرف افتادم که:گناه محدود کردن ازادی معنوی دیگران است.
 
داری نشون میدی در یه خانواده فرهنگی-مذهبی نمو پیدا کردی.

راستی امروز ظهر شبکه یک تو افتاب شرقی داشت سخنرانی امام جمعه زنجان رو نشون میداد.ذوق زنجانی بودن داشت خفم میکرد تو تشنج بودم
ا
ز توبه نصوح و داستان مولانا هم اگه تونستی تصویر-کلمه(گرافیک نوشت) کار کن.
یا ایها الذین امنو توبو الی الله توبه نصوحا(تحریم8)ای کسانی که ایمان اوردید به سوی خدا بازگردید بازگشتی نصوحانه(خالصانه.بی غل وغش)
داستان مولانام جست و جو کنی تو گوگل هست  از مثنویه.(البته دپیشنهاد بود)

راستی دارم ابو المشاغل رو میخونم...
خدا قوت منتظر به روز شدن دوباره ،هستم
با سلام
مطلب شما در سایت افسران ولایت منتشر گردید.
با تشکر
  • یک تماشا چی
  • وبلاگتون در کل عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی