هواللطیف

برای حاج شیخ تقی

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

نکوداشت هفتاد و پنج سال تلاش گمنامانه علمی و نیم قرن شاگرد پروری بی مزد و منت 

استاد بزرگوار حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی خاتمی (دامت برکاته)





  • مهدی یار

نظرات  (۵)

احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سر به ستون زدیم
عکس و خودت گرفتی؟
درود درود صد آفرین بر سر شوق اوردی ما را



راستی این روزها با این آهنگ حالی می کنم خواستی تو هم گوش بده اول شعر رابخوان بعد دانلود کن
واین که تو انگار در خونت منتقد بودن موج میزند چرا که وقتی ایرادات داستان را از نگاه تو سر فرصت خواندم دیدم الحق درست  است بنا براین کمپلت داستان را دگرگون کردم مخصوص نامه اش را زدم
داری کم کم نشان میدهی که در یک خانواده فرهنگی رشت کردی

یادم باشد از این به بعد که آمدی زنجان در پلیس را به ایستم  زیر پایت مرغو خروس قربانی کنم


به دور از شوخی:دمت گرم
انقدر حرف زدم که آهنگ یادم رفت:
http://qaradagsasi.blogfa.com/post-993.aspx
  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
  • با سلام..

    مطلب شما در سایت " کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "و"حرف تو " منتشر شد

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.لینک مطالب خود را جهت انتشار به ما بفرستید.

    هدیه سایت حرف تو به شما:

     حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

    من آخرین جانشین پیامبر هستم ، و به وسیله من است که خداوند بلا را از خاندان و شیعیانم دور می سازد . / بحارالأنوار جلد 52 صفحه 30

    غررالحکم حکمت 2142

    سلام بر کاروانی که در راه است...
    سلام بر بانویی که کاروان سالار است...
    سلام بر مولایی که بر بالای بلندی است...

    آیت الله خاتمی زنجانی . عارف سالک و عبد مخلص

    عالمی که چراغ راه زندگی هر دو دنیا بود 

    اخلاص این عالم بزرگوار چون کوهی مستحکم بود که ابلیس شهرت و قدرت هرگز نتوانست حتی خراشی بر این کوه بیاندازد 

    در ایام جوانی که تازه ازدواج کرده بودم  در منزل بسیار ساده ایشان  محضر ایشان رسیدیم خودشان چایی آوردند و از ما پذیرایی کردند .

    عرض کردم ؛ آقا نصیحتی بفرمایید .

    فرمودند : هرگز در زندگی مشترکتان به فامیل و اقوام همسرتان بدگویی نکنید مخصوصا وقتی عصبانی می شوید . 

    این جمله ساده بیش از ۱۵ سال است که آویزه گوشم شده و بارها ما را از انحراف نجات داده است . 

    خداوند به حق سیدالشهدا ایشان را با ائمه معصومین ع محشورشان فرماید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی